سارا افشار
نیازی به توضیح نیست .

لطفا به ادامه ی مطلب رجوع شود  !



ادامه مطلب ...
شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:37 :: نويسنده : سارا

روزی روبرت دوونسنزو گلف باز بزرگ آرژانتینی، پس از بردن مسابقه و دریافت چک قهرمانی لبخند بر لب مقابل دوربین خبرنگاران وارد رختکن می شود تا آماده رفتن شود.
پس از ساعتی، او داخل پارکینگ تک و تنها به طرف ماشینش می رفت که زنی به وی نزدیک می شود. زن پیروزیش را تبریک می گوید و سپس عاجزانه می افزاید که پسرش به خاطر ابتلا به بیماری سخت مشرف به مرگ است و او قادر به پرداخت حق ویزیت دکتر و هزینه بالای بیمارستان نیست.
دو ونسنزو تحت تاثیر حرفهای زن قرار گرفت و چک مسابقه را امضا نمود و در حالی که آن را در دست زن می فشرد گفت: برای فرزندتان سلامتی و روزهای خوشی را آرزو می کنم.
یک هفته پس از این واقعه دوونسنزو در یک باشگاه روستایی مشغول صرف ناهار بود که یکی از مدیران عالی رتبه انجمن گلف بازان به میز او نزدیک می شود و می گوید: هفته گذشته چند نفر از بچه های مسئول پارکینگ به من اطلاع دادند که شما در آنجا پس از بردن مسابقه با زنی صحبت کرده اید. می خواستم به اطلاعتان برسانم که آن زن یک کلاهبردار است. او نه تنها بچه مریض و مشرف به مرگ ندارد، بلکه ازدواج هم نکرده. او شما را فریب داده، دوست عزیر!
دو ونسزو می پرسد: منظورتان این است که مریضی یا مرگ هیچ بچه ای در میان نبوده است؟
بله کاملا همینطور است.
دو ونسزو می گوید: در این هفته، این بهترین خبری است که شنیدم.
 

شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:25 :: نويسنده : سارا

این متن رو میتونید یک متن طنز یا یک متن تلخ برداشت کنید اما بخاطر جالب بودنش براتون منتشر کردم .

فرهاد و هوشنگ هر دو بيمار يک آسايشگاه روانى بودند. يکروز همينطور که در کنار استخر قدم مى زدند فرهاد ناگهان خود را به قسمت عميق استخر انداخت و به زير آب فرو رفت.

هوشنگ فوراً به داخل استخر پريد و خود را در کف استخر به فرهاد رساند و او را از آب بيرون کشيد.

وقتى دکتر آسايشگاه از اين اقدام قهرمانانه هوشنگ آگاه شد، تصميم گرفت که او را از آسايشگاه مرخص کند.

هوشنگ را صدا زد و به او گفت: من يک خبر خوب و يک خبر بد برايت دارم. خبر خوب اين است که مى توانى از آسايشگاه بيرون بروى، زيرا با پريدن در استخر و نجات دادن جان يک بيمار ديگر، قابليت عقلانى خود را براى واکنش نشان دادن به بحرانها نشان دادى و من به اين نتيجه رسيدم که اين عمل تو نشانه وجود اراده و تصميم در توست. و اما خبر بد

اين که بيمارى که تو از غرق شدن نجاتش دادى بلافاصله بعد از اين که از استخر بيرون آمد خود را با کمر بند حولة حمامش دار زده است و متاسفانه وقتى که ما خبر شديم او مرده بود.

هوشنگ که به دقت به صحبتهاى دکتر گوش مى کرد گفت: او خودش را دار نزد. من آويزونش کردم تا خشک بشه...

..................... حالا من کى مى تونم برم خونه‌مون ؟
 

 


 

شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:15 :: نويسنده : سارا

 روزی دخترک از مادرش پرسید: 'مامان نژاد انسان ها از کجا اومد؟مادر جواب داد: خداوند آدم و حوا را خلق کرد. اون ها بچه دار شدند و این جوری نژادانسان ها به وجود اومد.
دو روز بعد دختر همین سوال رو از پدرش پرسید.
پدرش پاسخ داد: 'خیلی سال پیش میمون ها تکامل یافتند و نژاد انسان ها پدید اومد..'
دخترک که گیج شده بود نزد مادرش رفت و گفت:مامان تو گفتی خدا انسان ها روآفرید ولی بابا میگه انسان ها تکامل یافته ی میمون ها هستند...من که نمی فهمم!
مادرش گفت: عزیز دلم خیلی ساده است. من بهت در مورد خانواده ی خودم گفتم و بابات درمورد خانواده ی خودش!
 

شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:54 :: نويسنده : سارا

در ادامه ی مطلب میزان تحصیلات و همچنین سال تولد بازیگران  ایرانی را  بخوانید . جالبه .  



ادامه مطلب ...
شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:30 :: نويسنده : سارا

مواد لازم و همچنین روش طبخ در قسمت ادامه ی مطلب !



ادامه مطلب ...
شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:38 :: نويسنده : سارا


هیچ کاغذی بیش از 7 بار از وسط تا نمی شود



مایع داخل نارگیل تازه سبز، حاوی پلاسمای مشابه خون است



میزان سوختن کالری در هنگام خواب بیشتر از هنگام تماشای تلویزیون است

 

 

زهره، تنها سیاره ای است که در جهت عقربه های ساعت می چرخد



سیب بیشتر از کافئین ، در بیدار نگه داشتن شما مؤثر است



اولین صاحب کمپانی مارلبرو بر اثر سرطان ریه مرد



مروارید در سرکه حل می شود



صدای کواک اردک، اکو ندارد و کسی نمی داند چرا؟



لاک پشت ها از طریق مقعد خود نیز نفس می کشند!



به زیپ خود نگاه کنید. علامت موجود متعلق به شرکت Yoshida Kogyo Kabushibibaisha در ژاپن ، بزرگترین تولیدکننده زیپ در جهان است



لئوناردو داوینچی می توانست همزمان با یک دست خود بنویسد و با دست دیگر نقاشی کند



گربه تنها حیوان خانگی است که نام او در انجیل نیامده است



نقاشی تابلوی مونالیزا برای داوینچی، ده سال بطول انجامید



در کازینو های لاس وگاس، هیچ نوع ساعتی وجود ندارد
 

شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:33 :: نويسنده : سارا

کاخ وینچستر(Winchester House)، یکی از مشهورترین کاخ های کالیفرنیاست که توسط سارا وینچستر بیوه یکی از اشراف زادگان آمریکا، بنام ویلیام وینچستر ساخته شده است و اما رموز جالبی در مورد کاخ وجود دارد که باعث شده شهرت این عمارت بیش از یک بنای تاریخی باشد!





در سال ۱۸۸۱ وقتی سارا، فقط چند سال بعد از مرگ تنها کودک خود، همسرش ویلیام را نیز در اثر ابتلا به سل از دست داد، به خود قبولاند که خانواده اش نفرین شده و یکی از دوستانش که احضار ارواح می کرد، به او گفت که نفرین اشباح تمام کسانیکه با تفنگ وینچستر کشته شده اند، او را گرفته است و راه حل نجات سارا این است که او به جای دوری نقل مکان کند و خانه ای بسازد اما ساخت خانه هیچوقت قطع نشود زیرا به محض اینکه ساخت خانه را متوقف کند، نفرین اشباح، باعث مرگ او خواهد شد.
سارا وینچستر سخنان دوستش را باور کرد و زمینی به مساحت بیش از ۴۰۰۰ مترمربع را در منطقه سن خوزه کالیفرنیا خرید و ۱۶ کارگر ساخت و سازی بی وقفه را شروع کردند که نزدیک به چهل سال به طول انجامید. یکی از نکات عجیب در مورد خانه این بود که نقشه ی ساخت نداشت و تنها تعدادی از اتاقها نقشه داشت که سارا آن را طرح ریزی کرده بود. بخشهایی از خانه ساخته می شد، سپس اصلاح می شد یا بکلی تغییر می کرد، تخریب و دوباره بازسازی می شد و این روند ۳۸ ساله تا تاریخ مرگ سارا ادامه پیدا کرد.



بعد از مدتی او خرافات خود را نیز در ساخت خانه دخالت داد و تزیینات عجیبی را اعمال کرد، مثل دری که به یک دیوار خالی باز می شد، اتاقهای مخفی، راه پله هایی که به هیچ جا نمی رسید یا درهایی که به یک مسیر انحرافی منتهی می شد و تعداد زیادی از دالانهای اسرارآمیز و یا مثلاً استفاده از عدد ۱۳ برای تعداد شمع دانها، ردیف های درختان، تعداد پنجره های حمام و … او بخاطر اعتقادش درباره اشباح کاخ، هیچگاه بیشتر از یک شب در یک اتاق نمیخوابید و هر شب بصورت تصادفی یکی از اتاق خوابها را برای استراحت انتخاب می کرد و از نیمه شب تا ساعت دو بامداد با ارواح گفتگو میکرد!





زلزله سال ۱۹۰۶ سان فرانسیسکو باعث خرابی سه طبقه بالایی عمارت شد و خود سارا نیز ساعتها در یکی از اتاق خوابها محبوس شده بود و کارگران ساختمان او را نجات دادند. او که اعتقاد داشت زلزله نیز کار اشباح است، نیمه جلویی خانه را که ناقص و نیمه ساخته بود، بست. سارا وینچستر در سال ۱۹۲۲ در حدود هشتاد سالگی فوت کرد و گروه ساختمانی او، فوراً کار را تعطیل کردند و تا امروز تعدادی از اتاقها و دیوارها نیمه تمام رها شده است.
اکنون عمارت وینچستر بعد از آن زلزله، ۱۶۰ اتاق، ۴۷ اجاق، ۱۰۰۰۰ قطعه شیشه برای پنجره ها، ۱۷ بخاری، ۹۵۰ در و ۴۰ راه پله دارد. امروز که این عمارت، یک بنای توریستی است، هنوز بازدیدکنندگانی هستند که اعتقاد دارند این کاخ، خانه ارواح است و صداهای عجیب و غریبی از آن به گوش می رسد!
امروزه، هر جمعه ای که مصادف با ۱۳ ام ماه باشد، ناقوس موجود در خانه را در ساعت یک بعدازظهر به یاد سارا، ۱۳ بار به صدا درمی آورند. همچنین در شبهای هالووین در این خانه مراسم نورافشانی برگزار می گردد.

شنبه 10 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:22 :: نويسنده : سارا

 عزیزان ادامه ی مطلب رو مشاهده کنید  . 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 23:7 :: نويسنده : سارا

برای مطالعه ی تحقیق ریشه ی درختان میوه به قسمت ادامه ی مطلب رجوع شود ! 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 22:18 :: نويسنده : سارا

وفاء جاسم حبیسه یک دختر 27 ساله عربستانی است که از سن 4 سالگی دچار یک بیماری ناشناخته شده است. او در اثر این بیماری از همان سن تا کنون نتوانسته حتی یک شب بخوابد.




ارم نیوز:بیماری این دختر از یک شب در سن 4 سالگی او شروع شد. او در آن شب یکباره از خواب بیدار شد و فریاد کشید و به تشنج افتاد. اما پدر و مادر وی گمان کردند که کابوس دیده و این حادثه را امری طبیعی قلمداد کردند.

این کابوس عجیب از آن زمان تا کنون که وفا جشن تولد 27 سالگی خود را برپا کرده، همچنان با او بوده است.

این تشنج، وفا را هرشب و حتی برخی از ساعات روز راحت نمی‌گذارد، به طوری که چهره این دختر جوان شبیه یک پیرزن 80 ساله شده است.
به گزارش روزنامه الرایة، پزشکان برای درمان او و دریافت علت این تشنج‌های شدید بسیار تلاش کرده‌اند، اما تا کنون موفق به درمان وی نشده‌اند.
 

چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 22:2 :: نويسنده : سارا

خوزه ماجیکا" رییس جمهور اروگوئه در حال حاضر فقط یک خودروی فولکس واگن مدل beetle متعلق به سال ۱۹۸۷ را دارد.





پیمانه:ارزش این خودروی ۲۳ ساله یک هزار و ۹۰۰ دلار عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، ماجیکا هیچ حساب بانکی نداشته و مزرعه خانواده او نیز به نام همسرش است.
 

چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:58 :: نويسنده : سارا

 ارم نیوز : یک دختر 19 ساله پاکستانی مقیم ایتالیا به جرم زیبایی ازرفتن به مدرسه از سوی والدینش بازماند.

برنا :به نقل از پایگاه خبری النسیج ، یک خانواده پاکستانی مقیم ایتالیا دخترخود را به دلیل زیبا بودنش ازرفتن به مدرسه بازداشتند. اما با وساطت کنسولگری پاکستان، اتحادیه های صنفی و پلیس این دختر 19 به مدرسه بازگشت.

در همین راستا، رسانه های ایتالیا اعلام کردند که این دختر پاکستانی بسیارزیباست و والدین وی به دلیل ترس از اینکه زیبایی وی ممکن است نظر جوانان ایتالیایی را جلب کند،مانع ادامه تحصیل وی در مقطع دبیرستان شدند.

والدین وی قصد دارند دختر آنها با یک جوان پاکستانی ازدواج کند به همین دلیل دوست ندارند نظر هیچ جوان ایتالیایی نسبت به وی جلب شود.

ولی پلیس و اتحادیه های صنفی پس از گفتگوبا خانواده وی برای راضی کردن آنها نسبت به این مساله، این دختر پاکستانی پس ازمدتها غیبت به دبیرستان خود بازگشت.
گفتنی است که والدین وی به شرط اینکه وی به هنگام رفتن به مدرسه پوشش کامل داشته باشد، راضی به رفتن وی به مدرسه شدند.

چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:39 :: نويسنده : سارا

ماجرای ازدواج نوه ملکه انگلیس این روزها به یکی از خبرسازترین سوژه های جهان تبدیل شده و در جدیدترین مورد یک دختر نوجوان مکزیکی توانست پس از گذراندن 16 روز اعتصاب غذا دعوت نامه شرکت در مراسم ازدواج ویلیام را دریافت کند.
"الیزابت چاوز" دختر 19 ساله مکزیکی که اکنون تبدیل به تیتر یک تمامی رسانه های خبری شده توانسته با گذراندن 16 روز اعتصاب غذا در مقابل سفارت انگلیس در مکزیکوسیتی مجوز حضور در مراسم ازدواج ویلیام، نوه ملکه بریتانیا را کسب کند.
الیزابت چاوز در مدت اعتصاب غدای خود یک تابلوی رنگ روغن را از چهره ویلیام و کیت میدلتون نقاشی کرده که می خواهد این تابلو را به ویلیام هدیه کند. این در حالی است که بر اساس قوانین موجود در خاندان سلطنتی انگلیس، افراد عادی نمی توانند در مراسم ازدواج آنها شرکت کند و اگر به طریقی بتوانند در این مراسم حضور پیدا کنند نمی توانند به عروس و داماد نزدیک شوند.

 

چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:25 :: نويسنده : سارا

خوب دیگه ادبیات و داستان بسه یکم هم به مواد غذایی برسیم . در ادامه مطلب در مورد موضوع بخوانید ! 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:13 :: نويسنده : سارا

 برای مشاهده ی فیلم نامه به ادامه مطلب رجوع شود !



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:6 :: نويسنده : سارا

داشتم میرفتم از در خونه بیرون ، که جلوم سبز شد . مثل همیشه با خنده . پرسید کجا کجا کجا ؟؟؟ گفتم تو برو تو من برم خرید و بیام . گفت امکان نداره . لیست خریدتو بگو تا تهیه کنمو بیام . گفتم برو خستگی در کن ، سانازم تو رختخوابش خوابه ، الاناست که بیدار شه . گفت نه خودم میرم . گفتم باشه ، بگیر ، این لیست ، زود بیا . مراقب باش . برگشتم تو خونه ، لباسامو عوض کردم . 1 ساعت گذشت سینا نیومد ، 2 ساعت شد ، رفتم به سوپر مارکت محل پرسیدم آقای عسگری اینجا نیومد ؟ گفت چرا خانوم ، اما . سکوت کرد ، متوجه شدم چه خبره ؟ گفتم کجا بردنش ؟ گفت بیمارستان مردم ، رفتم خونه و ساناز رو بقل کردمو رفتم بیمارستان . دیر شده بود . سینا بی روح بود . دلم غصه دار شد . دهنم خشک شد . عرق سرد رو پیشونیم نشست . دیگه سینا نمیاد خونه با لبخندش منو خوشحال کنه . دیگه سینا نمیاد بالای سر ساناز و گونه هاشو بوسه بزنه . سینا رفت ...  

چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:40 :: نويسنده : سارا

مردی زمینش را فروخت وبا پولش الاغی خوش صدا و خوش خط و خال خرید . حکیمی به او رسید و پرسید میدانی چکار کردی ؟؟؟ مرد با غرور در پاسخ گفت : چکار کردم ؟ خلاف شرع کردم ؟ حکیمی با پوزخندی معنی دار گفت : زمینی که به آن پهن میدادی و در قبالش به تو جو و گندم میداد را فروختی و با پولش الاغی خریدی که به او جو و گندم میدهی و در عوض به تو پهن میدهد ! 

چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:27 :: نويسنده : سارا

 ميگويند حدود ٧٠٠ سال پيش، در اصفهان مسجدي ميساختند.

روز قبل از افتتاح مسجد، کارگرها و معماران جمع شده بودند و آخرين خرده کاري ها را انجام ميدادند.

پيرزني از آنجا رد ميشد وقتي مسجد را ديد به يکي از کارگران گفت: فکر کنم يکي از مناره ها کمي کجه!

کارگرها خنديدند. اما معمار که اين حرف را شنيد، سريع گفت : چوب بياوريد ! کارگر بياوريد ! چوب را به مناره تکيه بدهيد. فشار بدهيد. فششششششااااررر...!!!

و مدام از پيرزن ميپرسيد: مادر، درست شد؟!!

مدتي طول کشيد تا پيرزن گفت : بله ! درست شد !!! تشکر کرد و دعايي کرد و رفت...

کارگرها حکمت اين کار بیهوده و فشار دادن مناره را پرسيدند ؟!

معمار گفت : اگر اين پيرزن، راجع به کج بودن اين مناره با ديگران صحبت ميکرد و شايعه پا ميگرفت، اين مناره تا ابد کج ميماند و ديگر نميتوانستيم اثرات منفي اين شايعه را پاک کنيم...

اين است که من گفتم در همين ابتدا جلوي آن را بگيرم !
 

چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:47 :: نويسنده : سارا
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 16:13 :: نويسنده : سارا

در مورد نیما به قسمت ادامه ی مطلب رجوع شود ! 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:52 :: نويسنده : سارا

نويسنده محمد رضايي‌راد

 

كارگردان: آروند دشت آراي

 

 

 

گروه‌هاي هنرهاي اجرايي ويرگول

برای خواندن نمایش نامه به قسمت ادامه ی مطلب رجوع شود . 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:36 :: نويسنده : سارا

در ادامه مطلب بخوانیدش ! 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:53 :: نويسنده : سارا

با سلام و وقت بخیر . امیدوارم که بتونم رضایت خاطر شما را در این وبلاگ جلب کنم .  

چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 14:49 :: نويسنده : سارا

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم ، حتی به مساحت یک یاد !
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سارا افشار و آدرس sara-afshar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 9717
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1